2008. július 26., szombat

sokaság

Végre sikerült lefényképeznem a termést. :)
Ez a táska egy hete vár a megvalósításra, egy fiatal tinédszer kérése volt, sokszínű táskát akart. Nehezen álltam neki, de aztán annál nagyobb kedvvel dolgoztam rajta. Az egyik oldala mintás vásznakból készült, a másik saját festettből.

At least I could make some photos of the crafts. :)
This bag has been waiting for the fruition for a week, a young teen was the custom, she wanted a multicolour bag. In the beginning I didn't have many idea, but after they've arrived. :) One side is made from flowery fabrics, the other is from hand-dyed ones.


Annyira megtetszettek a kiszabott négyzetek, hogy nekiálltam egy doboznak is. Már rég szerettem volna a címkéimnek méltó helyet találni, azt hiszem, ez a sokszínűség sok-sok színes ötletre fog inspirálni (vagy csak remélem?:))). A teteje szövött. És persze már megint elfelejtettem helyesen számolni, így maga a doboz keskenyebb lett a tetőnél. Talán majd javítok rajta, bár nem frusztrálnak a hibák, szeretem a tökéletlenséget.

I loved so much the cut squares, that I cut a box too. I've tried to find a worthy place for my labels for, I think these many colours will inspire me for many colourful ideas (or I just hope?:))). The top is woven. And of course I unlearnt again to count well, so the box became smaller, than the top. Maybe I'll mend it, but the mistakes doesn't disturb me, I like the deficiency.



Úgy döntöttem, idén anyukám minden utcabeli barátnője dísztűzött terítőt kap tőlünk, Anna napra készült az első. Mellette még összedobtam egy kis neszeszert is maradék farmerből.

I decided, that my mom's friends from our street get from us a tablecover like this, this one is made for Anna-nameday. I also sewed a pouch, made of jeans.



Kaptam egy felkérést, hogy varrjak még egy leporellót, kicsit változtattam rajta, hogy ne legyen ugyanolyan, mint az előző.

I got an order to sew another little book, I changed a little bit on my pattern, I don't like to sew more equable things.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails