2009. április 26., vasárnap

Sorsolás!!!

Nagyon köszönöm a válaszaitokat a méterárukkal kapcsolatban. A neveiteket véletlenszerűen sorrendbe állítottam, íme:
1. Dia
2. Tigrislilijom
3. Laurendilla
4. Körmi
5. leda
6. zazálea
7. Ágó
8. Dóri
9. gubike
10. Silerika
11. Mamis
12. Szömörce
13. Csilla
14. Bea
15. altair
16. martimez
17. zsuzsi
18. hortenzita
19. Abile
20. bruercsi
21. Zsuzsi (ápr. 21.)
22. Fkriszti
23. Maria
24. Erzsébet
25. Cicvarek
26. Kalex

A random generátort hívtam segítségül; a boldog (??) nyertes nem más, mint… Szömörce!!!! Kérlek, adj egy kis időt, május elején postázom a meglepetés nyereményed:))))

A héten részt vettem egy újabb sikeres cserében – Giguskától kaptam két ferdepánt készítőt, egy csomózott karkötőt és gombokat, kisvirágokat, én pedig küldtem neki egy kevéske hímzőfonalat:)))
I’ve had another succesful change this week – I got from Giguska two tape-makers, a bracelet and some buttons and little flowers and I sent her some embroidery threads:)))




Persze varrtam is a hétvégén, (remélhetően) holnap mutatom a fotókat! Szép hetet mindannyiótoknak!
Of course I’ve sewn too, I hope I’ll be able to show you the pictures tomorrow. Have a really nice week!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails