2009. május 11., hétfő

sneak peak...

Kissé elhavazódtam, de még itt vagyok:) A nyugis hétvégét meghiúsította egy késő éjjelig tartó baráti összejövetel, a varrós szombatot a fürdőszoba meszelése és festés, úgyhogy nem unatkoztam. Jaa, vasárnap mindezt igyekeztem kiheverni és mellette megvarrtam a nyerteseim számára a KicsiKatóságokat. De előbb egy Alexaság:)) Hetek óta ácsingózom valami olyan egyedi vécépapírtartóra, mint amilyet Kalex varrt maguknak, de semmire sem jutottam, másolni meg nem akartam. Valamelyik nap jött a mail, hogy postán a csomagom:)) Varrt nekünk egyedi tartót, ő tervezte a csigákat és sk anyagból vitelezte ki (wow, micsoda szó)... Ja és eszközöstül-szőröstül-bőröstül el is küldte. Még nem jutottam el odáig, hogy feltegyem a helyére, de ígérem, a héten kész lesz:)
I've had lots of to-dos nowadays, but I'm still here. :) I painted the bathroom on Saturday and went to a friend-party, so I had not enough time to sew.
I got these from Alexa. I saw her toilet paper holder on her blog and I loved it... She created for me another one and sent me. I love it!


És egyelőre itt egy sneak peak a három ajándékból - a piros megy Abiléhez, a barna Szömörcéhez, a zöld-sárga pedig Csillához. Lányok, írjatok, ha megérkezik, jó?:))
And here is a sneak peak of 3 presents for blogger friends:) When they'll get them, I'll come back with the whole photos.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails