2009. november 26., csütörtök

csak nem??? deeee...

... megint egy adventi naptár:))) Előbb felapplikáltam egy rénszarvast egy karácsonyi fehér vászonra, szendvicseltem...
What am I looking at? Yeah, another brand new advent calendar:))) First of all I appliqued a reindeer on a white fabric, made a sandwich...


... aztán letűztem, kihasználtam az anyag kacskaringós csillámos-ezüstös indáit ...
... than stitched it, using the crooked motifs of the fabric ....


... aztán felöltögettem a 24 számozott zsákocskát ...
... than sewed the 24 numbered sacks ...


... megtöltöttem és tádáááám, kész:)
... filled them and it's done:)


Az idei évre ez az utolsó naptár...
This is the last calendar for year 2009...

... legalábbis most így gondolom:)))

... leastways I think it now:)))



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails