2010. március 17., szerda

az lsz nem erp!

... ezt mantrázom órák óta, mióta a többedik bontás után megtaláltam a hiba forrását:)) Sikerült:)))
I've repeated special crochet words for some hours, since I've found the mistake in my block. But it's done:)



Közben némi bűntudattal azon merengek, két órás horgolás eléget-e annyi kalóriát, mint fél óra capoeira aerobic? Merthogy együtt (még) nem megy a kettő:))
Meanwhile I'm trying to figure out, does two hours crochet burn as many calories as half-an-hour capoeira aerobic? Bacause I cannot do these together at the same time (yet) :)



Csillától napfényes díjat kaptam, nagyon köszönöm!!! Akiknek most tovább szeretném adni: Ibcsy, Julcsy, Zazi, Annás, Jandó és Kalex. Nem zargatom őket, továbbadni sem kell, ha erre járnak, megtalálják. Aki tudja, mi a közös ötükben, az kap egy virtuális piros pontot:)
I got a sunny award from Csilla, thanks a lot!!! I'd like to ive it though to Ibcsy, Julcsy, Zazi, Annás, Jandó and Kalex. If you know what is the sim ilarity in them, you'll get a virtual A:)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails