2011. január 21., péntek

Szerintetek?

Olyan batagell problémán rágódok egy ideje, el se hiszem, de érdekel a véleményetek.

Először is leszögezném, hihetetlen örömmel tölt el az érdeklődésetek, hogy nem a fióknak írogatom a posztokat hétről hétre... Ezt "viszonozván" azt gondolom, nem kevés give away-t hirdetek. Nem akarom magam fényezni, de tény, hogy jobban szeretek adni, mint kapni. Én is sok játékra jelentkezek, ha épp olyan korszakomat élem... Viszont ha jelentkezek, általában azért teszem, mert tetszik a nyeremény és tűkön ülve várom a sorsolást, hogy kiderüljön, én nyertem-e.

Most először nem értesítettem ki a nyeremény nyertesét, aki 5 napja nem jelentkezik. Tudom, nem a világvége és talán közbejött neki valami, de nagyon szeretném, ha olyan helyre kerülnének az ajándékok, ahol nagyon örülnek neki. (jajj, azért remélem, hogy itt nem erről van szó, csupán közbejött valami a nyertesnek és elfelejtett visszanézni azóta).

Summa summarum, kérlek, nyilvánítsatok véleményt, ti mit tennétek a helyemben? Én személy szerint azt gondolom, nyereményt készítek (nem két perc alatt......), posztolok, sorsolok, hirdetek... és tényleg nem tudom eldönteni, jogos elvárás-e cserébe, hogy legalább maguktól rájöjjenek a nyertesek, nyertek... Jobb oldalon felül van egy közvéleménykutatás, szavaznátok egyet, hogy megtudjam, ti mit gondoltok?

Köszönöm, szép hétvégét nektek! (Á, csak vicceltem, jövök hétvégén is, majdnem készre varrtam tegnap este 3 táskát, lesz köztük nyeremééééééény is:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails