2011. február 8., kedd

mert új táska kell! mindig!


Nem is értem, hogy élhettem eddig saját zöld táska nélkül. Nem volt! El tudtok képzelni ilyen szörnyűséget?:) Na de kezdjük az elején (mert itt kérem komoly ok-okozati összefüggések húzódnak a háttérben).

Tehát. A mű születési körülményei:

Először is horgoltam egy lepkét a blogra. Vagyis egy poszt kedvéért. Ahhoz túl jól sikerült, hogy a fiókban heverjen, ráadásul már ahogy kezdett kialakulni a végleges formája, éreztem, hogy táskára repül majd. Időközben ráakadtam egy blogra, ami vagy két napra rabul ejtett. Két fantasztikus hölgy posztol, a nevük Csoki-folt, én meg egyébként is édesszájú vagyok, a varrományaik szuperek, tűzéstudásuk kimagasló, ráadásul ők is táskafüggőnek tűnnek a bejegyzések alapján. Náluk láttam meg egy csíkos táskát, amibe első pillantásra beleszerettem. Mivel másolni nem szeretek (nem mellesleg nem
is tudok, komolyan, még egy receptet se tudok szóról szóra követni...), hát ez lett belőle. (Jól kimagyaráztam, igaz? Pedig rövidebben is indokolhattam volna: mert táska kell. sok! :)))
khm, a fotók minőségét nézzétek el, vasárnap készültek egy átmulatott éjszaka után:))


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails