2011. április 3., vasárnap

blogajánlók, vol. 5. :)

A mai "versenyzőink:)":

Bodjas. Hm, megint egy szemet gyönyörködtető blogháttért (lehet, hogy bele vagyok esve ebbe a piszkos-türkizes-kékbe?:)) Hmmm, keresztszemes blog, szeretem a keresztszemezést. Ha ti is, menjetek és köszönjetek be hozzá, inspirálódjatok a hímzéseiből!

Erzsó blogja hozza a tavaszi hangulatot:) Ő a nagyon-friss kategóriában indul, de első feltett alkotások között egy gyönyörű takaróval mutatkozik be és sok-sok saját gondolattal. Szeretem a 'szövegelős' blogokat, de erről már írtam. Hajrá, várjuk a következő varrományokat!:)

Borsoo. Ígéretes kötős-varrós blog, tele mostanában ínycsiklandozó tavaszi képpel, ráadásul havonta új párnát varr:) Hja, de kérem, akinek ilyen varrósinasa van... Nem csodálkozunk az ihletettségen, ugye?:))

+1 blogoló: Kinga. Több szempontból kakukktojás, mert sok kört lefutottunk, mire valóban megismerkedtünk. Először vevőm volt még rőfösnőci koromból, aztán összefutottunk egyszer-kétszer helyi foltvarrós rendezvényeken, végül pedig a közöskötés hozott minket össze. Sok szempontból hasonszőrű, köt-varr-horgol-mindentcsinál:))) (A gyapjútündéreire meg nagyon kíváncsi vagyok, remélem, a következő krea-találkára elhozza őket megmutatni:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails