2011. április 19., kedd

nyomás sportolni!!

Kezdem a kályhától, jó? Mindig is szerettem bringázni, de sose volt a mindennapjaim része... tavaly kerültünk közelebb egymáshoz, ősszel már szinte minden este tekertem pár km-t, idén pedig egy barátnőmmel rójuk a köröket heti kétszer. Már tavaly is éreztem, hogy kellene valami kistáska, mert nem mozdulok ki a házból papírzsepi és az irataim nélkül, de nem akartam válltáskát vagy hátizsákot vinni emiatt.

Már rég éreztem, hogy az övtáska lesz a megoldás, utoljára kábé tízéves koromban volt egy ilyesmim a kágéestépiacról:), de szerencsére azt már rég elnyűttem. Azt is tudtam, hogy nekem egy katicás kell. Hogy miért? Csak:) Mert imádom a katicákat (képzeljétek, idén cserélték a bankkártyámat és külön kérés nélkül katicásat küldtek!!!:)))
Mikor megláttam Jandónál ezt, majdnem elvesztem, már a kezem a klaviatúra fölött, majdem megrendeltem, de aztán győzött a józan ész: nem nagyon használok kéket, nincsenek kék ruháim. Hát maradt az sk verzió, ami el is készült pár óra alatt. Nem túl nagy, de a lényeg belefér, indulhatok tekerni:))
Szétnéztem egy-két boltban, mielőtt megvarrtam, de alig találtam... Ti használtok (még) övtáskát?:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails