2011. április 26., kedd

újrahasznosítás!!!!

Amikor körvonalazódott a facebookon a következő nyeremény, akkor többen kérték, legyen farmer. Aztán arra gondoltam, legyen fehér díszítése, nálam a nyár egyenlő a fehér-farmer kombóval:) Aztán mikor előszedtem a farmernadrágokat, már tudtam, ez a táska bizony az újrahasznosítás jegyében fog születni!
A külseje tehát farmernadrág szára, a füle a nadrág dereka. A bélése egy régi ruha (gondolom, nem kell nektek ecsetelnem, a régi anyagok mennyivel tartósabbak, mint a mostaniak...). A virágok is bontott fonalból készültek, a gomb is második aranykorát éli:))


Azt meg már csak csendben jegyzem meg, én nyertem Monicánál az utolsó centiig-játékot, tehát nekem kell a következőt meghirdetni - hamarosan blogos játék jön! (már most kijelenthetem, a 2011 KicsiKató-téren az ajándékozás jegyében telik, de nem bánom... adni jó! komolyan!:))


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails