2012. május 4., péntek

fonós fejlemények (spinning news:) (picture heavy post!!)

Engedjétek meg, hogy bemutassam a darab első női szereplőjét. Ő Floreszítász (avagy Julcsa). Csupabáj, csupakedvesség, mindig mindenkinek segít, őt mindig mindenki szereti. Nem úgy, mint ikertestvérét, ...

Please let me introduce the series' first actress. She is Floreszítász (or Julcsa). She's always nice and happy, helps everyone, everybody loves her. It's not the same with her twin, who ....

Hopsz, ez a jövő hét témája:)))
Oups, this one is for next week:))




Pár werkfotó:)
Some photos from behind the scene:)


színorgia!
do love colours!

 a cérnázás folyamata: érkeznek a szálak lentről...
what's plying? two threads are coming....

 ... hogy egyesüljenek, megerősödjenek és a rokkára pördüljenek:)
... to become one, become stronger and spin onto the spinning wheel:)
 
ON RAVELRY

9 megjegyzés:

Julcsi írta...

Julcsa színe fantasztikus. Egyből beleszerettem, meg persze a név is kötelez:)

Elinor17 írta...

Gyönyörű lett !Mint a napsugár , olyan szép a színe is .:)

szaberka írta...

Azt álmodtam, hogy cérnáztam rokkával. Nem tudod, miért éppen most?

Monika írta...

That's lovely yarn. I like this shade of yellow very much.

Lara írta...

Hu,de szép szine van.Mivel volt festve vagy gyárilag ilyen?

Ariadne Műhely írta...

Kezd izgalmassá válni.

KicsiKató írta...

Hajjajj, a helyzet izgalmasabbá vált, mint gondoltam. Asszem egy időre le kell állnom, beállt valamitől a bal vállam, a szöszöket gyógyszeres dobozokra cseréltem tegnap. Remélem, csak egy hetet kell kihagyni a fonós fejlemények-sorozatból, már egészen belejöttem a szereplőgyártásba:)

Monika, thanks, I love it too. Just like the warmest sunshine. :)

peony írta...

Jujjj de sárga...Én inkább Hoszéarmandót választom... de a fonal nagyon szép. Mielőbbi jobbulást a válladnak.

Zorka4 írta...

Hát ezt majdnem elhagytam, ezt a posztot.:( de megvan, és hát milyen szépséges ez, anyám!
Nem szeretem a sárgát annyira, de ez valami csodás szín és milyen szép vékony és egyenletes! Hú, elgondolkodtam, hogy ilyen sárga nekem is kell, melengessen, ha esetleg nem volna még melegem :)))

Jobbulást Kata, tessék sokat pihengetni, a rokka már nem szalad el :PP

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails