2012. december 11., kedd

csíkoska

Amikor a legutóbbi kendőmmel kész lettem, egyet tudtam: rövidített sorost és lustát mostanában nem. Persze az elhatározások nem hosszú életűek nálam, így lehet tippelni, milyen lett a következő kendőm is... :D

A fonalakat direkt ehhez a projekthez fontam és bár többel készültem, hogy kijöjjön belőle még egy ujjatlan kesztyű, hát olyan sok maradt, hogy gondolkodhatok további projekteken is.

Imádom a sok-sok színt, ahogy egybeolvadnak és ahogy a szürke megszelídíti őket. 

Persze pont a formáját nem sikerült szemléltetni, de ilyen, higgyétek el nekem!:)

Hmmm... Bele kéne húznom, folyamatban van egy rózsaszín kendő, de ha nagyon ügyes leszek, kétünnepközt belefér még egy. Vagy kettő. Mindenesetre ez a csíkoska az idei tizenötödik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails