2016. április 2., szombat

druszafonal

Katától - Katának 

A tavalyi PIF-játék nyertese sokat várt, majdnem egy évet, de szerencsére sikerült időben teljesíteni a küldetést. Türkiz átmenetest kért, eredetileg szürke lett volna, de behalt a festék és nagyon szép, visszafogottan törtfehérre, barnára színezte a gyapjat. Annyira tetszett a végeredmény, hogy megtartottam így és megfontam. Körülbelül középen vált színt, ezzel meg akartam hagyni Katának a választás lehetőségét, hogy a türkiz domináljon vagy inkább csak kiegészítsen a kendője alján. 

Kíváncsian várom, mit alkot belőle! :)


És ha már pacsmagoltam, festettem még ezt-azt. Persze most se mind sikerült olyanra, amilyennek szántam, de szerencsére tetszik mind, tervtől függetlenül. :) A gyapjúnapról is hazajött velem 3 szösz, eleve várt már pár mostazonnalfonjmeg példány, úgyhogy.. csak győzzem kiválasztani a következőt. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails