2016. május 16., hétfő

művészi megrekedés

Nem bírtam tovább, muszáj volt nekiesnem ennek a pár hete festett gyapjúnak. 

Mikor előszedtem a dobozból, még azt terveztem, a fraktál fonást próbálom ki rajta, de olyan hevesen tiltakozott, hogy beadtam a derekam. Elnagyoltan szétszedtem barnákra és zöldekre, az ellentábori színből is jutott mutatóba mindkét csoportba. Egy motringra terveztem őket, előbb a zöldes részeket, aztán a barnát, végül mégis külön kívánkozott. 

Így még mindig összekerülhetnek egy projektbe, de külön is megállják a helyüket. 

Már a fonás alatt megjelent a kép, ahogy be kellene mutatnom őket, alul a barna, mint a fa törzse, felül meg a lomb. Hátizé. A fejemben nagyobb lombkorona élt. :D :D

Kihasználtam a lehetőséget egy asszociációs játékra*, van, aki virágra tippelt, más zöldfejű embert látott bele. Nesze neked, művészi kifejezőképesség... :D

*én kendőt látok bele, ki hitte volna, ugye? :)

technikai részletek és több kép szokás szerint a ravelry-n: fatörzs és lombkorona

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails