2016. május 29., vasárnap

pünkösdi rózsa

Mindig is mondom magamnak, ha valamit nagyon akarok, jobb, ha azonnal megcsinálom, mert öt perc múlva már szinte biztos, hogy nem azt, nem úgy és nem akkor akarom majd. :) Még valamikor az ősidőkben megláttam ezt a kendőt és festettem hozzá gyapjat, álmodoztam róla, de csak pakolásztam dobozból dobozba. Egészen addig várakozott, míg ki nem szerettem az eredeti tervből, viszont a hosszú hétvégén meg eszembe jutott, mennyire remek lenne horgolt kendőnek*!

Szóval előkaptam és szomorúan konstatáltam, hogy az ősidőkre jellemző sutaságom benne maradt, a sötétebbik fele elég nemezesre állt össze... Sebaj, kicsit rusztikusabb lett ott, nem tudtam mindenhol szép vékonyra fellazítani, de így is eléggé bejövős.


*ó, mára már legalább 4 másik projektről tudtam biztosan, hogy az készül majd belőle, a legutóbbi verzió szerint stólának szánom. de ki tudja még, mi lesz a befutó...? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails