2017. szeptember 23., szombat

a túlbuzgóság jutalma

Talán valamikor tavaly télen volt egy kacskaringó hírlevél, amiben a nemezelt mamuszokról volt szó. Azon melegében rendeltem egy gombolyag Big Delight-ot, aztán persze elszállt a lelkesedés.

Nemrég azonban mégis nekiálltam... Szerettem volna a gigaprojektek mellé valami gyors, egyszerű sikerélményt. Sikerült is ezt abszolválni egészen addig, míg a horgolás tartott.

Hááááát, ekkora volt rám nemezelés előtt. Követtem a mintában megadott számokat és bíztam a jószerencsében. 

Nem is lett volna (talán) gond, ha nem pörgöm túl a végét és nem egy 140 (!) perces, 90 fokos programon mosom ki. Így hát...

Erika barátosnémhoz költözött, akinek szerencsémre két számmal kisebb a lába. Én meg kivárom, míg újra lesz készleten, aztán jön a mamusz 2.0 projekt. :) :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails